Αιωροπτερισμός

Αιωροπτερισμός
Όταν πετάς, ένα από τα όνειρα της ανθρωπότητας γίνεται πραγματικότητα. Γι αυτό πέτα για την ζωή. Κάνε τον κόσμο λίγο πιο ποιοτικό. Δίδαξε τους ανθρώπους να πετούν. Δώσε τους την δυνατότητα να νοιώσουν την απόλυτη αίσθηση μέσα από τον αθλητισμό.

Τα πουλιά έχουν τα μυστικά τους.

Ζηλεύω αυτά τα φτερωτά πλάσματα που πετάνε με τόση απλότητα και ευκολία κάνοντάς με να νοιώθω σαν τουρίστας στην χώρα τους...
Θα ήθελα να μπορώ να τους μιλήσω. Έχω αυτήν την βεβαιότητα πως υπάρχουν τόσα πολλλά που δεν ξέρουμε για τις τεχνικές του πετάγματος και πως η αποκάλυψη τους ή η ανακάλυψή τους θα είναι είναι τόσο καθοριστικές για το πέταγμα, όσο και η ανακάλυψη της ανεμοπορίας ή της ανακάλυψης και εκμετάλλευσης των θερμικών.
Είναι σαφής η ανωτερότητα των πουλιών εξ' αιτίας της κατασκευής τους. Πιο ελαφριά, καλύτερη αεροδυναμική, φορητός εξοπλισμός διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή άρα περισσότερη εμπειρία, κινούμενες πτέρυγες, μεταβαλλόμενες παράμετροι πτερύγων...
Όσο για τις κινούμενες πτέρυγες. Τα άτιμα κουνάνε τα φτερά τους. Φλαπ - φλαπ και δώστου ταχύτητα, άρα ύψος. Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο. Να μας αποκαλύψουν ένα μυστικό που να μας δίνει ύψος, έστω και 0,1 m/sec. Δεν θέλω παραπάνω.
Θα 'θελα να μπορώ να τα ακούσω. Είμαι σίγουρος πως όταν πετάνε εκεί μπροστά μου και γυρίζουν το κεφάλι να με κοιτάξουν ή μου κρώζουν, πως κάτι θέλουν να μου πουν. Δεν μπορεί να είναι τόσο αδιάφορα απέναντι στην προσπάθειά μου να κρατηθώ στον αέρα.
Φλαπ - φλαπ, ή μόνο φλαπ.
Γιατί οι windsurfers κουνάνε το πανί τους μπρος πίσω; Γιατί τα πουλιά μπορούν και χτυπάνε μόνο το ένα φτερό και εμείς δεν μπορούμε;
Δεν μπορεί, κάτι μου ξεφεύγει. Κάποιο από τα μυστικά τους θα είναι αποκαλυπτικά επαναστατικό.
Μπορεί οι πρωταθλητές μας να μην αποκαλύπτουν το μυστικό, αλλά όχι για πολύ ακόμα. Θα το ανακαλύψω και θα το διαλαλήσω ώστε ακόμη και οι παραπεντάδες να γίνουν αμετανόητοι αετατζήδες.
Θα το ανακαλύψω. Στο υπόσχομαι.